EEN GOED BEGIN VAN HET NIEUWE JAAR!

Na het lekkere Kerstdiner, de oliebollen en champagne is het weer de hoogste tijd om de benen te strekken. En misschien is het ook wel één van uw goede voornemens, meer bewegen.  Veel mensen nemen zich dat immers ieder jaar weer voor!  Een goede reden dus om aan onze Nieuwjaarswandeling deel te nemen!

Maar in de eerste plaats is het natuurlijk een gezellige samenkomst om het nieuwe verenigingsjaar in te luiden.
Velen van u kennen het concept inmiddels wel, maar voor onze nieuwe leden, en dat zijn er in 2016 gelukkig heel veel, even een paar belangrijke ingrediënten: koffie, thee, appeltaart met slagroom, erwten- en tomatensoep, rookworst, roggebrood met katenspek, Glühwein en natuurlijk een rondje Zeumeren. Hussel dat goed door elkaar en je krijgt de VSFL NIEUWJAARSWANDELING!

snert

Zondag 8 januari 2017 is het vanaf 11.00 uur verzamelen bij onze voorzitter Chris Riethorst, zijn vrouw Lia en hun dochter Tess, aan de Lange Zuiderweg 5, 3781 PJ Voorthuizen (voor de navigatie nr. 3 instellen!).

Na de koffie met appeltaart gaan we om 12.00 een rondje om Zeumeren. Onze Schnauzers kunnen bijna de gehele wandeling los en natuurlijk is er heel veel water! Succes  verzekerd!

Na de wandeling is er volop gelegenheid om bij te praten onder het genot alle hiervoor genoemde heerlijke ingrediënten!

De kleine bijdrage van € 5,= per persoon mag u contant betalen maar liever hebben we dat u het overmaakt naar onze verenigingsrekening NL58RABO0323445802 wanneer u zich aanmeldt!

Aanmeldingsformulier: Nieuwjaarswandeling 2017

Houdt u bij vertrek wel rekening met een iets  langere reistijd! Vanaf 2 januari 2017 is namelijk afslag Voorthuizen van de A1, nr. 16, dicht!

Wij schudden u graag de hand op zondag 8 januari 2017!

Het Bestuur en de Activiteitencommissie.

Share This Story, Choose Your Platform!