Dekberichten

Ik ben op zoek naar een dekbericht van een  –  Dwergschnauzer | Middenslagschnauzer | Riesenschnauzer

Dwergschnauzer

Gezondheid en ECVO: De fokker doet altijd zijn best een zo’n goed en gezond mogelijke pup voor u te fokken.
Hiervoor laat hij of zij haar ouderdieren vooraf testen op erfelijke afwijkingen om ziektes uit te sluiten in het nest.
Bij de Dwerschnauzer is het ECVO oogonderzoek een verplicht onderzoek. Het DNA testen op DTP en het onderzoek
Levershunt is op vrijwillige basis. Hoe meer onderzoek er vooraf wordt gedaan, hoe groter de kans op gezonde pups in het nest.

Wit

Zwart Zilver

Dekdatum: 07-02-2024
Teef: Bitch Blitz v.d”n Botterpot