Onze eerste puzzeltocht vorig jaar was een groot succes, mede dankzij de toplocatie Hilversum. Centraal gelegen in ons land dus voor veel leden goed aan te rijden. Bovendien ligt er een prachtig groot losloopgebied waar we samen met onze Schnauzers uren kunnen wandelen. Reden genoeg om dit najaar weer een puzzeltocht te organiseren in dit gebied.

Er brak lichtelijk paniek uit toen we eind vorig jaar vernamen dat het restaurant waar we altijd van harte welkom zijn met onze Schnauzers failliet was gegaan. Wat nu te doen. Afwachten maar, immers nog tijd zat en het kon toch niet zo zijn dat dat restaurant op zo’n prachtige locatie nooit meer open zou gaan. Het internet goed in de gaten gehouden en jawel hoor, daar stond het ineens: Restaurant Vliegveld Hilversum heeft nieuwe eigenaren, wordt geheel verbouwd en opent medio augustus weer haar deuren! Dus op een mooie zaterdag in augustus naar Hilversum op onderzoek uit gegaan. Niemand te bekennen en op een groot bord stond aangegeven dat zondag 1 september de opening zou zijn. Hè gelukkig, nog ruimschoots op tijd. Inmiddels achterhaald wie één van de eigenaren is en hem gevraagd of we met onze Schnauzers welkom zijn op zondag 13 oktober.

En ja hoor dat zijn we op hun geheel vernieuwde terras!!!!!

Wij zijn erg blij dat deze toplocatie voor onze vereniging beschikbaar blijft en wij zodoende weer een mooie route voor u kunnen uitstippelen!

Wandelt en puzzelt u ook mee?

Deelname is gratis maar meldt u zich a.u.b. wel even aan!

Het bestuur en de activiteitencommissie

Please follow and like us:
error