Bussloo2016-1wBussloo-2016-2wBussloo-2016-3web

De opkomst zondag 3 april jl. was boven verwachting: zo’n 55 personen met heel veel schnauzers wisten de weg naar Recreatieplas Bussloo te vinden. Veel bekende, maar ook veel nieuwe gezichten! Daar zijn wij als Activiteitencommissie heel blij om!
De weersvoorspellingen waren goed en gelukkig zijn ze dit keer ook uitgekomen. We hebben kunnen genieten van een heerlijk zonnetje op het terras van Hofstede De Middelburg. Met de grote groep van onze vereniging was dit terras in één keer nagenoeg vol! Overal waar je keek zag je schnauzers, in bijna alle variëteiten Heerlijk om te zien!

Na de koffie met een lekker stukje appeltaart met slagroom was het tijd om te gaan wandelen. De appeltaart moest er per slot van rekening weer af!

Recreatieplas Bussloo is een prachtig gebied om te wandelen! Het was dan ook niet moeilijk om een mooie wandeling uit te zetten: de plas 3 kwart rond wat betekent heel veel water, water en nog eens water. Daar houden de meeste riesen en middenslagen wel van. De dwergen zijn over het algemeen iets voorzichtiger.

Bussloo-2016-5wBussloo-2016-6w

En natuurlijk lekker rollen in het zand. Dat vinden onze schnauzers ook heel leuk.
Hun baasjes wat minder.

Nog even tijd voor een groepsfoto en dan weer verder. Al met al was het een pittige wandeling. Na bijna 2,5 uur kwam de laatste groep weer bij het terras van Hofstede De Middelburg. Daar wachtte hen een heerlijk drankje, uiteraard voor rekening van de vereniging. Iedereen bleef nog lang zitten, heerlijk genieten van het zonnetje en gezellig praten over schnauzers en van alles en nog wat.

Het was een hele geslaagde dag en Bussloo is, gelet op de leuke reacties en complimenten, bij veel van onze deelnemende leden in goede smaak gevallen. Zeker voor herhaling vatbaar dus.
De volgende wandeling is op 2 oktober a.s. te Hilversum. U kunt zich al opgeven via onze site.
De eerste aanmeldingen zijn al binnen!

De Activiteitencommissie.

Voorjaarswandeling 2019