Inmiddels hebben we een mooie route voor u uitgestippeld en een aantal vragen voor u bedacht!

Zondag 7 oktober verzamelen we vanaf 12.00 uur bij restaurant Fly Inn, Vliegveld Hilversum, Noodweg 43. Natuurlijk beginnen we zoals gebruikelijk met een heerlijk kopje koffie/thee met appeltaart.

Vanaf 13.00 kunt u aan de puzzeltocht beginnen. Het gaat niet op tijd; u mag tot 13.30 uur starten wanneer u wilt en met wie: alleen, met z’n tweeën of met een groepje. Elke deelnemer krijgt pen en papier mee waarop hij/zij zijn/haar naam noteert en natuurlijk de antwoorden op de vragen. Wie de meeste vragen goed heeft, is de winnaar en gaat naar huis met een fraaie schnauzer klok  De nummers 2 en 3 krijgen ook een leuke prijs. Voorts is er voor iedere deelnemer een blijvende herinnering aan dit jubileumjaar beschikbaar.

Meewandelen zonder te puzzelen, dat kan natuurlijk ook!

Wij vragen wel uw aandacht voor het volgende:

Het gebied waarin u wandelt is een hondenlosloopgebied. Er lopen wel een aantal grote grazers. U dient uw schnauzer dus onder appèl te hebben. En het spreekt voor zich dat de grote grazers niet gevoerd mogen worden.

Voorts is er in het gebied GEEN drinkwater voor uw schnauzer aanwezig. Neemt u dat dus zelf voldoende mee!
Bij het restaurant zelf is een hondenbar gemaakt waar uw schnauzer zijn/haar dorst kan lessen!

Wandelt en puzzelt u mee?

Het bestuur en de activiteitencommissie

Please follow and like us: